25/2.

Igår var jag och andrea i täby. vi skulle köpa lite saker att ha med till thailand. det är lite roligt det där. andrea åker till thailand dagen efter mig och ska också vara där i två veckor. tråkigt nog är vi inte så nära varandra, men vi får se om vi kan få till en liten träff där i thailand :). hur som var det meningen att vi skulle köpa lite sommarklänningar och linnen och sånt. man tycker ju alltid att man inte har någonting att ha på sig. det är så märkligt, för ändå är garderobens lådor överfyllda med kläder.
nåja. jag köpte lite kläder i alla fall. ganska många otippade andreakläder, men det finns inte så mycket att välja på i affärerna just nu vad beträffar sommarkläder.





och jag vet att mycket är svart! men, det är tunna kläder så det blir inte så fasligt varmt i alla fall. dessutom gör det mig ingenting, jag vill ha så mycket värme att jag aldrig vill sola igen, typ.


ikväll är det jobbjobb. slutar vid åtta och sedan ska jag ut med girlsen, andrea och sandra den här gången. det blir roligt! så här på en torsdag. jag har nog aldrig gått ut på en torsdag förut. antagligen för att jag börjat tidigt på fredagen, eller jobbat hela helgen lång och då orkar jag inte.

Kommentarer
Postat av: NinaEk

Jag har inte sagt att cheap monday inte har mina storlekar, bara att dom är för smala för mig! :)

2010-02-25 @ 09:50:00
URL: http://ninaek.blogg.se/
Postat av: andrea.

har du provat flera modeller då? alla är inte så smala som dom ser ut och mycket stretch i. jag kan ha storlek typ 26 och 27 i deras jeans medan jag ibland har 29 på andra ställen.

2010-02-25 @ 10:15:03
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vilka snygga kläder du hittade! Det är lite kul att ni är borta samtidtiogt, men tråkigt för mig då båda ni kommer se ut som fina pepparkakor när ni kommer till mig och jag själv kommer se ut som ett vitt spöke ;) haha. Hade ni kul när ni gick ut? Vart gick ni? Puss <3

2010-02-26 @ 17:53:29
Postat av: andrea.

tack sofia. :).

2010-02-26 @ 18:21:39
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0