4/2 nr2.



Vet ni att det är så här jag måste sova, när jag har ont i ryggen. Halvt sittandes och med en kudde under knäna för att avlasta ryggmusklerna. Man sover inte alls särkslit bra. och jag ligger annars aldrig på rygg och sover. Jag ligger i världens mest ihopkurade fosterställning, vilket är raka motsatsen till det här.
Inatt drömde jag att jag och ett gäng var mördare och mördade massa personer och hade biljakt med polisen som jagade oss ända från norrtälje, sedan gömde jag mig i min garderob tills mormor hittade mig där, eftersom att vi hade brottom att prova ut en bröllopsklänning. Jag skulle tydligen gifta mig. och dessutom skulle jag tatuera mig åt någon annan som inte vågade. Det var en ny teknik, där man tatuerade på riktigt på mig och sedan flyttade över det till den som skulle ha det och jag fick panik och trodde att dom lurat mig att dom inte gick att flytta över sen... och resten kan jag inte ens berätta. Det var i alla fall helt sjuka drömmar. Men jag sov ända till åtta! fast nattens sammanlagda timmar blev inte så många. men, jag söker jobb och är glad. det här bli bra en dag.

Kommentarer
Postat av: andrea

vad söker du för jobb? :D

2010-02-04 @ 13:25:06
URL: http://andreamunkhammar.wordpress.com
Postat av: andrea.

allt jag kan tänka mig. och allt som jag har en liten chans att kunna få. :).

2010-02-04 @ 13:55:38
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0