7/2 nr2.

helst av allt skulle jag vilja radera det där inlägget som jag skrev när jag kom hem inatt. jag förstår knappt själv vad jag har skrivit. men jag bjuder på det.
Det var alltså inflyttningsfest hos anne igår. det var jättekul!
sara kom hem till mig innan vi skulle gå, sedan fastnade vi här och sen var klockan så mycket att den andra sara snart skulle komma med bussen, så då väntade vi på henne.
Och jag fick med mig kameran! MEN! tror ni inte att batteriet dör efter fem kort och en lite film. jo, just det gör den, den dör. korvkamera. jag fick inte ens en bild på fina anne!

så det här är allt jag har att bjuda på.






och det är helt sjukt. vinflaskan var fortfarande fylld till hälften när jag kom hem. det är inte klokt var lättpåverkad man är. men jag älskar mina sms<3 haha, dom slår allt och alla!

här är några.
"hej. nu är.g jag mod. igen. det är världens bara.vet eti det?"

"aha men åh. ni nato första. för nitton!"

"hämta? tjing då? varni har inte bussarn"

"haha. hoppas eti knep hem :). ödet gör den. vi måste frukost a i tellan :). sov gömt sara el bästo!"

"god mat och stig så dig?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0