13/1 nr2.

när jag simmade idag stoppade en kille mig och undrade om jag simmade för klubben och hur snabbt jag simmade 50m bröstsim. tekniken sitter i trots att det var flera, flera år sedan jag simmade annat än när man badar liksom.

jobbet idag var något förskräckligt jobbigt. eller nja, bara dom där eftermiddagstimmarna. jag har aldrig varit med om något liknande för hysteriska damer. och vad gör man när inget hjälper? korv på det där. det är tur att det finns så bra människor som sara och u som gör jobbet lättare.

hela kvällen har jag känt mig lite varm och det visade sig nu när jag kom hem och tog tempen att jag har lite feber. men, nu ska jag jobba imorgon, sedan är jag ledig i tre dagar så jag står nog ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0