13/1.

efter gårdagens arbete började handleden att spöka igen.
jag är så trött på allt i kroppen som gör så ont.
att jag inte kunnat träna.
att jag inte kan göra någonting utan att det ska göra ont någonstans.

men nu har jag börjat simma. det gör inte ont i ryggen, inte heller i handleden.
för friskis och svettis pass går ju inte längre med ryggen och gymmet blir svårt med handleden. gymmet fungerar när handleden inte gör ont, men jag klarar mig inte utan träning, så nu blir det simmning ett tag framöver.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Simma är ett väldigt bra träningssätt!

Jag simmade mkt förrut, det är avkopplande och man får vara för sig själv o tänka en stund! :) <3

2010-01-13 @ 15:34:25
Postat av: andrea

ja, jag tycker också om att simma. men att springa är nog ändå det bästa. jag saknar det så korvigt mycket.

2010-01-13 @ 20:45:19
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh va jobbigt, korvans korv!!!!

2010-01-13 @ 20:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0