31/1.

igår på min långrast mötte jag andrea i täby centrum för en fika. en degig blåbärspaj med cola blev det, inte alls så gott som det faktsikt såg ut att vara, fast det var ju sällskapet som var det bästa. bästaste du!

och att jag klarade av helgen trots neredagar gör mig glad. man måste ju gå till jobbet, men att jag liksom kunde lägga det där jobbiga åt sidan och koncentrera mig på jobbet när jag väl var där gick bättre än väntat.
och nu är jag lite gladare igen. tummen upp för det.

nu ska jag duscha bort jobbet sen ska jag dricka en kopp te för att sedan mysa ner mig i världens skönaste säng med världens skönaste katt.

imorgon blir det träning och jobb.
hejsvej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bäst fina D: <3<3<3<33<<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-02-01 @ 12:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0