5/1

har inte sovit någonting på hela natten typ.
feber, halsont och ett eländigt snorande.
hade det inte varit för att jag är ledig onsdag torsdag och fredag, hade jag nästan sjukanmält mig idag.
men jag vet inte hur det fungerar när man är sjukskriven till halvtid? har man karensdag nu med? vilket som har jag knappast råd att vara sjuk en enda dag till på flera månader.

och igår skrämde sjukgymnasten mig med att förklara hur man gör den där undersökningen för att kolla nervernas aktivitet i armen.. och sen sa han att han bara skämtade! KUL! verkligen! ett tag blev jag glad när han sa att man blir sövd, då känner man ju i alla fall ingenting.

nej nu ska jag snart kila iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0