7/1

nyår och ett nytt år har alltid varit jobbigt för mig.
första gången jag försökte begå självmord var just på nyårsdagen för flera år sedan, jag vill inte gå in närmre på det just nu, men inatt drömde jag återigen att jag dog och det har varit mycket av det dom senaste veckorna. och nu när jag tänker på det är det säkert förknippat med att det är ett nytt år, med tanke på vad jag alltid känt inför det. just för att jag inte har velat ha det där nya året. just för att jag inte velat leva ett år till, jag har alltid tänkt att jag inte ens skulle ha levt det senaste året. man ska börja om, löften, att ska bli bra - prat. jag hatar det. det är ingen och inget som börjar om, det är ingen som håller dom där löftena och det blir inte bra, bara för att man säger att det ska det. inget förändras bara för att det i kalendern plötsligt står 2010 istället för 2009.

men

det här året har jag inte känt att det varit jobbigt med ett nytt år så därför är jag lite förvånad över de här drömmarna om döden.


nu till något helt annat. till min vida. till kärlek.
hon är världens bästa och jag vill inte vara utan henne en sekund.
hon vill inte vara utan mig heller ;). sitter jag vid datorn ska hon också sitta här. helst på tangentbordet så att jag inte kan skriva, utan kela med henne istället och det kan jag ju inte låta bli. bara det att allt här blir så blött. hon dregglar som en jag vet inte vad, min finkatt♥.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0