10/7.

dagen började med en cykeltur till badholmen. där låg jag i kanske två timmar sedan blev det molnigt och kallt, så då cyklade jag hem igen. och sedan dess har jag inte gjort någonting. har haft ont i halsen hela dagen, men nu har jag feber också. igen... hatar att jag ska ha feber så himla ofta. dessutom ska jag iväg och jobba natt. och det är för sent att sjukanmäla sig nu, trots att man inte får jobba där när man är det minsta sjuk. men nu på natten gör man ju knappt något, så jag hoppas att det löser sig i alla fall. får se om jag kan jobba imorgon natt.

och så saknar jag julia mest av allt i hela världen. bara för att hon släktträffar sig i sandviken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0