11/7 nr2.

jag sjukanmälde mig för inatt, för nu har jag mått illa sedan igår eftermiddag. så är det med det.
jag sitter här hemma och väntsaknar den bästa, vackraste, sötaste, snyggaste, finaste, underbaraste av alla i hela världen. men hon kommer inte hem förrän imorgon.


jag fick låna pappas bil igår till jobbet. och jag blir sjukt imponerad på mig själv hur pass bra jag kör med tanke på att jag ALDRIG kör bil. jag kanske kör en gång i halvåret, högst.. och aldrig flera dagar i rad, så det är ju inte som att jag är van att köra.
jag är så bra ;).


idag har jag tvättat, trots illamåendet.. men det var inte så mycket, så det fick gå bra ändå.
annars har jag ätit några få riskakor och druckit blåbärssoppa.
jag längtar så sjuuuuuukt mycket till imorgon nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0