1/7.

idag var jag först på RIK-utbildning med jobbet.
efter det tog pappsen och jag en tur till ikea, pappa skulle köpa hyllplan och jag sällskapde. Men jag fick med mig en stor blomma och en stor kruka hem.

sedan har jag tvättat och målat lite.
efter det kom sofia hit. hon fick sina försenade presenter och jag lyckades pricka in saker hon önskat sig utan att jag vetat om det, haha. lite kul. vi hyrde en film och åt pizza. nu har jag fruktansvärt ont i magen. förstår inte varför jag aldrig lär mig att jag inte borde äta pizza. men det är mycket man inte borde.

nu har jag börjat pyssla lite med mina bilder och andra saker i lägenheten. som ni vet har jag ett behov av att göra om här hemma ibland.

annars är det som det varit den senaste veckan. katterna ligger och snarkar och myser och jag saknar min julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0