18/7.

nu har jag tänkt och tänkt. jag vill inte börja plugga till hösten. i alla fall inte i falun. det är hur svårt som helst att hitta en lägenhet och det finns bara studentlägenheter för 6000kr,  studenlägenheter flera mil utanför falun, eller studentlägenheter man delar tillsammans med andra.. och det känns inte så bra alls.
plus att jag inte vill åka ifrån julia. inte än..
så nu väntar jag och söker till våren igen.

om jag ska stanna kvar på mitt jobb eller inte återstår att se. förmodligen byter jag.


nu står julia och steker veganpannkakor till oss. :).
du är det bästa som finns julia.

Kommentarer
Postat av: Julia

DU är det bästa som finns! Och jag älskar dig hur mycket som helst!! <3 Jag är så glad att du stannar hos mig ett tag till :) <3<3<3

2010-07-19 @ 11:34:10
Postat av: Julia

DU kan vara det allra bästaste som finns! <3<3<3.

2010-07-19 @ 17:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0