9/7.

tiden går för fort när jag är med julia. vi kan ligga och kramas en stund och hokus pokus så har det gått fyra timmar. och utan julia går tiden så otroligt långsamt och varje minut längtar jag tills jag får se henne igen.
nu vet jag hur det är att vara kär.
förmågan att känna kärlek har inte funnits förut, jag har haft den funktionen avstängd. jag trodde aldrig att jag skulle bli kär, hur mycket jag än försökte. men julia har fått mig att slå på den där funktionen igen.
och jag är så glad att jag är den som får älska julia och att jag är den som får bli älskad av julia.
jag ska aldrig mer låta bli att känna av kärleken.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Är så glad för din skull Andrea! Du förtjänar verkligen att vara kär och lycklig, du och Julia verkar ha det så bra tilsammans! Hälsa henne! Kramar

2010-07-09 @ 18:32:52
Postat av: andrea.

åh, tack fina du. :). <3.

2010-07-09 @ 19:06:33
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0