12/6.

jag trivs verkligen jättebra på jobbet nu. det känns himla bra och kul.
jag är mitt uppe i en 20-dagars jobbperiod just nu, men det känns knappt som att jag jobbar. och det där med att jobba natt gick ju faktiskt väldigt bra, förutom att jag knappt kunde sova när jag väl kom hem trots att jag varit vaken hela natten, men då kunde jag somna i lagom tid till kvällen i alla fall, så det gick ju bra. :).

imorgon åker jag hem till sara med finkatterna. nu är det min tur att åka bort.
det har gått jättebra med melvin och vida tillsammans. melvin jamade konstant de två första nätterna och spelade piano i mellan åt. men, sen har han inte varit något annat än gosig.
vida har alltid kommit springandes till mig så fort melvin tittar på henne. man ser i hennes blick att hon säger mamma, mamma hjälp och så kurar hon ihop sig i min famn. då tittar melvin avundsjukt på och sitter och väntar på sig tur. han vill ju också gosa.
annars ligger dem i varsin fåtölj och sover.





imorgon efter jobbet kommer sofia hit. då hinner vi träffas en liten stund i alla fall, innan jag åker iväg.
och än en gång blev semestern från det ena jobbet, jobb på ett annat ställe. men, det får vara så nu.
och det blir ju mycket pengar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0