13/6.



idag har jag jobbat och efter det mötte sofia upp mig här hemma. vi åt middag och tittade på grey's anatomy, de två sista avsnitten. det är alltid fint att träffa sofia. :). speciellt när det inte blir särskilt ofta! sedan tog vi tillsammans katterna på äventyr till hägernäs.

och nu har jag nyss kommit hem från avlämningen av finkatterna. och så kommer man hem till en tom lägenhet. helt och hållet tom. det är lite snyftvarning på det.
nu är melvin hemma igen och vida får bo hos honom ett tag. himla bra tajming det där mellan sara och mig och komma hem när den andra åker och tvärt om. :).


imorgon åker alltså jag på läger och jobbar. i tio, förhoppningsvis soliga och varma, dagar blir jag borta.
hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0