1/6 nr2.

idag när tvätten var klar satt både jag och vida i solen i nästan en timme. det var verkligen sommarvarmt.
och så skulle jag ta kort på hur brun jag blev på den lilla stunden, där man såg ränderna av linnet, men det syns såklart inte på bilden..




jag har varit så nervös för de få timmarna jag är ensam på nya jobbet imorgon att jag helt glömde bort att jag skulle jobba med konfirmanderna ikväll. men, nu har jag i alla fall skrivit klart den nya låten! och det var så länge sedan jag skrev en låt att det känns alldeles jättebra.

och andrea skrämde halvt ihjäl både vida och mig när hon knackade på fönstret strax efter nio. vi hoppade högt båda två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0