1/6.

32/5 tänke jag skriva först. haha, sen när har en månad 32 dagar?
idag mår jag illa och har tvättdag.  men medan tvätten ligger i maskin skriver jag lite grann på nya låten. det går otroligt segt, när jag väl får igång själva skrivandet brukar det inte vara något problem att fortsätta, men nu fastnar jag efter varje ord. och då går det ju inte att skriva. det är som att säga en mening, men uttala ett ord i taget med långt mellanrum. och det låter ju inte klokt att prata på det viset. det låter inte klokt att sjunga på det viset heller. 



jag vet vem jag är och vem jag borde vara
men jag får det inte att stämma överrens med mig själv
vet vad jag borde göra, jag vet vad jag gör
men jag får det aldrig att stämma överrens med mig själv
det är så många gånger jag försökt att förstå
vad varför hur och när jag är mig själv
men jag får det inte att stämma överrens med mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0