12/3.

thailand ar bast. helt fantastiskt bast.
35 grader i skuggan och vattnet svalkar knappt nar man badar.
an har vi inte gjort nagot annat an poolbad och boklasning, men vi har fortfarande inte fatt ordning pa dygnen riktigt. nar vi flog hit missade vi natten, man kunde ju sova lite pa planet, men det kunde inte jag, de andra gick och lade sig en stund nar vi kom fram, men jag kunde inte somna sa jag var uppe i narmare tva dygn innan jag antligen somnade och sov en natt, ganska sa bra. men inatt sov jag inte mer an ett par timmar och nu borjar jag kanna mig trott fast klockan ar halv fyra pa eftermiddagen har.

hit ska jag i alla fall aka tillbaka fler ganger. jag bara alskar klimatet. mamma och staffan sager att dom svettas hela tiden, men jag tycker att det ar lagom varmt. helt lagom. helt bast.

jag skickar lite sol och hoppas att den syns i sverige och varmer er lite.
:).

Kommentarer
Postat av: Sofia

Låter superbra! Du lyckades med att skicka sol, för här lyser solen och våren närmar sig, tar nog ett tag i och för sig tills man kan bada. ;) Fortsätt att må bäst och ha det bäst!

2010-03-12 @ 16:13:41
Postat av: Anonym

:). vilken tur ni har som har mig nere i thailand och darmed skickar lite sol ;). jag ska ha det bast i nagra dagar innan jag kommer hem, och da ska jag nastan till dig pa en gang! saknar en san dar riktig sofiakram! sa det bestaller jag en, tills jag kommer :). puss.

2010-03-14 @ 14:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0