14/3 nr2.

jag vet att det ar helt galet att jag sitter har tva ganger denna dag, men nu blev det sa.
idag har jag varit alldeles for mig sjalv. ingen barnpassning och inga krav pa umgange. har legat vid poolen alldeles sjalv hela langa dagen och last en hel bok, non stop.

imorgon ska jag i alla fall till djungeln, till regnskogen. det blir fint, skulle jag tro.
jag ar mest radd for alla djur. valdigt radd faktiskt. ni vet smakryp som man inte har nagon aning om vad det ar for djur. men, det ar bara jag som ar valdigt nojig med sant.

har ar klockan 20.28. barnen ligger i lagenheten och ska sova, eftersom att vi ska upp tidigt imorgon, darfor passade jag pa att satta mig har en stund. vill inte lagga mig for att sedan ligga vaken i sangen i minst sex timmar. jag har somnat tidigast vid tva eller tre (svensk tid) varje natt. ar fortfarande inne i den svenska dygnsrytmen.

jag har det himlans bra, trots nattens panik.
men jag saknar dig som ger mig liv, jag saknar dig min alskade finkatt.

tjinpling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0