17/3.

idag har det varit lite molningare, men anda mycket sol och varme. det blev annu en dag vid poolen och annu en bok utlasen.
blasorna har blivit varre, dom forsvann under natten men kom tillbaka idag igen pa formiddagen. och da annu varre an vad det var igar. fast eftersom de forsvinner under natterna bryr jag mig inte sa mycket langre.

havet har ar jattefint, men det finns sa manga och sa STORA maneter overallt att jag bara vagat bada dar en gang. jag ar radd for vattendjur. faktiskt. jag kan ju inte ens titta pa en oskalad raka pa ica utan att panika lite grann. vad det nu har med det har att gora.

hoppas ni har det bra hemma.
jag langtar sa sjukt efter min vida.

sawadee kaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0