19/3.

idag har vi varit borta hela dagen igen. vi akte snabba batar ut till olika oar. phi phi - oarna.
en av stranderna dar var med i filmen "the beach" for er som sett den, det har inte jag. det var otroligt fint, men tyvarr anvander dom det enbart for att tjana pengar nu och stranden befolkas av trettiotusen manniskor per dag, sa allt man sag var egentligen manniskor och inte hur fint det egentligen var. sedan akte vi vidare till nagra andra oar, matade apor, snorklade och sag korallrev, och sa traffade vi pa vilda delfiner pa vagen hem.

jag mar lite daligt av allt batochbussakande. aksjuk och sjosjuk.
igar blev jag dessutom allergisk mot nagot igen och mina fingrar svullnade upp och blev som sma korvar. det ar sa konstigt att jag blir allergisk mot sa mycket och det visar sig pa sa olika satt och har aldrig nagot samband. eller sa ar jag allergisk mot allt.

nu ska vi snart ga och ata middag. imorgon blir en dag vid poolen igen. boklasning, sol och traning.
hejsvej!

Kommentarer
Postat av: Helen

Ah, Maya Bay är så otroligt härligt, trots alla människor...

2010-03-19 @ 12:59:02
URL: http://lifeofmini.blogg.se/
Postat av: andrea.

ja, hur fint som helst. men, det ar liksom typ tusen manniskor dar samtidigt, sa man kan ju inte ens forsetalla sig hur det skulle se ut naturligt liksom. :).

2010-03-19 @ 15:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0