26/3.

jag har varit vaken sedan tre ungefär.
att det ska vara så svårt att vända tillbaka dygnet...

jag har i alla fall suttit och sökt massor av jobb nu, så får vi se hur det går.
och igår sökte jag massor av utbildningar. behandlingsassistent, socionom och socialpsykiatrisk vård.
det blir nog bra det här till slut. hoppas jag.

nu ska jag göra mig i ordning, tåget går ju faktiskt om en halvtimme. sedan blir det jobb hela dagen, och kvällen avslutas med musik, med sara som sällskap. fintfint.
och imorgon bär det av mot norrköping för två fina dagar med två fina människor :).


och! jag har fått ett myggbett på lilltån som har svullnat upp så pass mycket att lilltån inte längre är den tå som är minst... det ser en smula komiskt ut.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh va spännande och duktigt att du sökt både jobb och utbildningar! Vi ses snart! :D Hoppas du får en toppenkväll ikväll! Ryss <3

2010-03-26 @ 16:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0