8/3.

idag var en riktig kaosdag och jag är väldigt glad över att gå genom dörren för att vara fri för två veckor.

jag åkte senare hem till sara för att lämna vida och jag hade såååå svårt att gå där ifrån, även fast jag vet att hon inte kan få det bättre. lite rädd är hon allt för melvin och morrar när han kommer för nära, men jag tror att det kommer gå hur bra som helst tids nog. och när jag kramar om vida en sista gång innan jag går sägar jag jag älskar dig och vad får jag tillbaka, jo ett morr. jag är säker på att det morret betydde jag älskar dig ;).

nu har jag packat lite grann... tror det mesta är med, trots att väskan knappt är till hälften fylld. jag är en sån där som liksom bara slänger ner saker och sen är det klart. gammal scout som man är. glömmer man något är det bara att fixa det på annat vis, så enkelt är det.

sist jag åkte utomlands drabbades jag av en fruktansvärd allergireaktion på planet på väg hem. näsan, kinderna, läpparna, hela ansiktet svullnade upp och jag såg inte ens ut som mig själv. jag tänker faktiskt inte ge er en bild på det, trots att jag har flera. haha. men jag håller i alla fall tummarna för att jag slipper det den här gången! det är nämligen svårt att undvika att det händer igen, när vi inte vet vad jag reagerade på.

nu ska jag läsa ut min bok, jag vet, jag lovade mig själv att inte läsa. men jag köpte en självbiografi som jag kunde läsa innan jag åkte och den är så otroligt hemsk. inspärrad heter den och jag tycker att alla som slukar självbiografier borde läsa den.

imorgon sitter jag på planet hörrni.
jag känner redan nu hur dom mörka tankarna släpper mig. det ska bli så otroligt skönt.
och för första gången på länge känner jag mig värd en lång ledighet efter allt slit och det dystra mörker som jag kämpat mig igenom.
det finns tillgång till internet på hotellet, men jag kommer nog faktiskt inte sitta där särskilt mycket alls. jag ska ägna solen all uppmärksamhet, själen ska ägna solen all uppmärksamhet. men någon gång går jag nog in och skriver hur jag har det.

jag ska sola så mycket att ni allihopa blir burna.
pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0