korv i ballongen, flera ganger om.

usch vad jag blir trott pa dessa barn ibland. som ar sa oforskrackligt bortskamda och ouppfostrade, det finns inte ens nagot att jamfora med. och det ar sa trakigt att varje dag ska handla om brak brak och mera brak.
usch.
korv.
behovde lite ensamtid, annars blir jag pa allt for daligt humor, sa jag satte mig har vid datorn en stund. inte for att jag sitter ensam, men en liten stunds vila fran det annars 24homdygnetsallskapet.

pengarna pa mobilen ar slut och det ar darfor jag inte svarar pa era sms, bara sa att ni vet.
men nu ar det bara tva dagar kvar har nere i varmen, sedan aker vi hem. :(.


idag var vi pa city tour.
det finns ganska mycket att beratta om allt har nere, men det gor jag nar jag kommer hem.

inatt dromde jag att jag vara pa saras inflyttningsfest, for hon hade flyttat. och sedan kom det oinbjuden kille som var ute efter att doda mig. han kidnappade med mig och jag forsokte hela tiden smita. och polisen forsokte ta honom flera ganger om och alla mina vanner forsokte fa fast honom och hjalpa mig att fly fran honom. i vanliga fall brukar man ju vakna nar man drommer nagot jattelaskigt, men jag holl pa att bli dodad om och om och om igen. jattekonstigt att jag inte vaknade.
jag ar i alla fall helt slut. har sovit jattedaligt flera natter och dagen idag har inte varit den basta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0