24/5.

en sandalsvarm dag som denna satt jag och världens finaste katt utanför porten.
jag läste och vida vaktade.
och den enögda kissekatten som bor några portar bort brukar komma fram och hälsa på mig, och det trodde han att han skulle få idag med, men det ville inte vida hon börjar fräsa och morra och så springer hon fram och säger ett försnyt litet mjau och springer tillbaka och gömmer sig under mina ben. haha. hon är så skräckinjagande min katt. den enögda katten tittade bara på vida och gick sin väg.



jag längtar till mindre jobb och mer tid för detta.

Kommentarer
Postat av: Mattias

så himla söt och fin bild :) Gullekatten

2010-05-25 @ 21:19:39
Postat av: saran

haha, du måste fånga den enögda katten på bild!

2010-05-25 @ 21:36:50
Postat av: andrea.

haha. jag borde även filma vidas attacker! ;).

2010-05-25 @ 21:55:01
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0