5/5 nr2.

nu tycker jag att det kan få vara slut på det här onda! fy korvans alltså. febern har inte ens försvunnit även om jag inte har lika ont längre.

men

jag har bokat klipptid.
jag kommer får mina nya glasögon den här veckan, plus att jag kommer att beställa ett par till helt gratis!
jag ser så mycket fram emot det nya jobbet och sommaren där.
jag ser fram emot att vara vuxenledare (jag vet, det låter sjukt vuxet) på konfirmandlägret med bl.a jonas. och tjäna massa pengar.
jag är nyfiken över intagningen till hösten, kanske att jag kommer in och kanskekanske jag faktiskt väljer att börja plugga.

och en sista sak. what's up med gelatin i varenda läkemedel?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0