5/5 nr5.

bara för att det blev så många femmor i rubriken ;).

och jag tror inte att jag visat den nya hårfärgen, eller alltså det bruna jag försökte färga i söndags.
det som var svart är fortfarande svart, och på visa ställen är det väldigt ljust brunt. men men. jag ska ju snart klippa och färga igen, så det gör inte så mycket. men guuud så det har växt! den korta delen av luggen var ju låååångt ovanför ögonbrynet fortfarande när jag kom hem från thailand. men nu är det nedanför ögonbrynet. som sagt är det både bra och dåligt att det växer så snabbt.


and there's no make up or hairstyling what so ever.
det är inte ofta jag tar kort då.

syns det någon skillnad på min dåliga bildkombination?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0