18/11.

idag har jag varit i täby centrum för att köpa lite kläder till konfirmationen på söndag. jag passade också på att ta en fika med nina så vi kunde uppdatera varandra om livet.

men
när jag kommer hem står garageluckan öppen trors att den var låst och att ingen har varit hemma. och det plus den konstiga bilen och att jag drömt att det är någon som smyger omkring vårat hus och vill ta sig in gör inte att det känns så roligt att sitta här hemma ensam just nu. usch.

och bror min har blivit upprigd av spotify för att få jobb. och massa andra ställen också för den delen. tänk om det var så.. att man blir nerringd av jobberbjudanden, istället för att söka alla jobb man söker. det vore ju något. men, det är ju bara de eftertraktade som har den möjligheten att vänta på jobberbjudanden.








den här klänningen med den lila halsduken och lila sockor blir det på söndagskonfirmationen.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Läskigt med garaget, hoppas att de slutar ställa bilen påer uppfart.

Snygg klänning, du kommer ju vara snyggast i kyrkan på söndag!

2010-11-19 @ 10:42:37
Postat av: andrea.

ja, det hoppas jag med. den står fortfarande kvar. det är ingen som tar på sig ansvaret för att ta bort den...

tack fina du :).

2010-11-19 @ 13:13:12
Postat av: s

2010-11-19 @ 21:17:44
Postat av: saran

en av tjejerna i idol har en likadan på sig i kvällens avsnitt. jag beundrade den och funderade på varför den kändes bekant och den förstod jag att det var diiiiin klänning :)

2010-11-19 @ 21:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0