27/11.

magsjukan byter ut sig mot mensvärk.
och eftersom att jag inte har ätit någonting alls i veckan är jag högre än någonsin på mensmedicinen. jag fnittrar ihjäl mig åt allt och kan inte prata. och julia fnittrar ihjäl sig åt mig och då fnittrar jag ännu mer.

jag förstår inte hur jag ska kunna ha ett jobb om jag måste äta den här medicinen varje gång jag har mens.. och i vanliga fall fungerar den inte ens alltid.
gå hög till jobbet eller sjukanmäla sig en vecka i månaden?
jag hoppas verkligen, verkligen att värken ger med sig efter att jag fått barn. som det gör för vissa. för annars har det bara blivit värre och värre för värre år.

är det läsligt? hyffsta.

Kommentarer
Postat av: saran

du måstemåstemåste se till att få hjälp!

2010-11-28 @ 20:10:13
Postat av: andrea.

ja, jag fick nyss det :).

2010-11-29 @ 02:46:48
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0