12/10.

igår var sofia här. hon är hemma från norrköping och jag vet inte när det var jag träffade henne senast. sjukt länge sen i alla fall. tyvärr blev det ingen lång visit eftersom att jag skulle iväg och jobba. men lite te, lite mat och lite prat hann vi med. :). <3.

vill ni höra mig klaga lite nattjobb igen? det ska jag nämligen göra nu. för jag jobbar natten som kommer. hemskt är vad det är. usch usch.
och innan dess ska jag jobba med konfirmanderna också. jag kommer vara helt slut.

nej, idag blir det till att slappa och ligga still här i soffan. jag hade tänkt att gå och träna, men jag är sjukt trött. så det så.

hejsvej.

förresten är jag astråkig och tar aldrig bilder längre.
det är väl sämst om något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0