30/10.

under kvällen har jag skrivit och skickat iväg ett mail till psykologen. jag behöver en sjukskrivning och det är illa kvickt innan jag ligger i fosterställning dygnet runt och gråter.
så jag hoppas på svar på måndag och ett möte med min läkare på psykiatrimottagningen och en sjukskrivning på det.
jag vet att ni tycker att jag borde kunna stå ut fram till jul, men så är det inte.
min kropp säger ifrån. jag vet att det är läge om att be om en sjukskrivning. jag vet att jag inte ska stå emot de här starka signalerna.
så jag måste göra det som känns rätt. jag kan inte tänka på vad jag borde och inte borde göra, vad jag borde och inte borde orka. jag känner igen min kropps beteende och jag vill stoppa det innan det går för långt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

jag tycker du gör helt rätt som följer din egen kropp och hur det känns. Du är viktigast och du ska prioritera dig själv först! Strunta i vad alla andra tycker! <3

2010-10-31 @ 12:36:32
Postat av: andrea.

tack. ja, för en gångs skull tänker jag prioritera mig själv. <3.

2010-10-31 @ 16:06:29
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/
Postat av: saran

tummen upp från min också. inte för att du mår dåligt utan för att du förstår det och gör nåt åt det! heja!

2010-10-31 @ 20:17:31
Postat av: andrea.

fina du :).

2010-10-31 @ 21:22:56
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0