6/9.

vaknade även idag med feber och huvudvärk. så jag bestämde mig för att ett besök hos läkaren verkligen var på sin plats.
efter den långa måndagsmorgonskön fick jag träffa min läkare, som berättade att jag troligen har en infektion av något slag, utan att hon behövde ta några prover. men jag är mer än glad över att hon konstatera det utan att sno mitt blod. dessutom frågade jag henne angående mina vitaminsbristprover jag tog i våras, eftersom att jag aldrig fått något svar på dem. och faktiskt så hade jag b-vitaminbrist. så nu ska jag äta receptbelagd b-vitaminsmedicin för att få upp värdet snabbt. tycker bara att det är extremt konstigt att de inte hörde av sig när dem fick provsvaren...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0