10/2.

igår somnade jag runt halv elva och sov hela natten fram till åtta, jag var så sjukt trött.
det är jag idag med. vi i gruppen pluggar intensivt och mycket på en gång, min hjärna blir så trött, så trött.
därför hade jag tänkte lägga mig tidigt idag med, så att jag är utvilad till seminariet imorgon.

eftermiddagen spenderades med min fina vän sarah, inne i den lilla öbrebrostaden, eftersom att hon ännu inte varit där. efter det åkte jag och handlade massa mat, eftersom att det har blivit rätt tomt på det här hemma. sen hårdtränade jag och nu sitter jag här.



ett par byxor jag hittade på monki, jag vet inte än om jag bara tycker dom är okej, eller om jag faktiskt gillar dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0