1/2.

Nu ska jag testa några dagar utan mina p-piller och jag är så sjukt rädd för att jag ska få sådär ont som jag hade senast. jag är på riktigt så rädd att jag inte vet om jag kommer våga somna inatt. det gjorde så fruktansvärt ont och det är något jag aldrig någonsin vill uppleva igen. speciellt här i örebro, om det är så att man ska bli nekad ambulans och inte får någon taxi och ingen kan skjutsa en. att ligga här ensam och dö av smärta liksom... mensvärken är inte så farlig än, men det gör ont, och det börjar ju alltid med lite mindre.


annars har dagarna hos julia varit underbara och jag saknar redan tills vi ses igen på fredag. jag säger det hela tiden. men det är olidligt att bo så här långt ifrån varandra. ingen vill det, men ändå så är det så här.






jag har också idag skrivit klart det lilla sista på min semirarieuppgift som vi har till imorgon. det är lite nervös, den första examinerande uppgiften. och det är sjukt svårt med allt man ska skriva och allt man absolut inte får skriva i dom där texterna. helt sjukt svårt. som tur är kommer lärarna inte att vara jättestränga med det i början, har dom sagt i alla fall.


sjukt trött är jag också. igår kväll grät jag i flera timmar och sedan kunde jag inte somna för att jag var rädd att julia skulle somna först och jag skulle ligga vaken hela natten.
det är inte klokt vad det spelar stor roll för mig om någon bredvid mig är vaken eller sover, när det är dags att somna. jag känner mig som världens barnrumpa, jag är väl världens barnrumpa. men otryggheten i mörka rum nattetid är fortfarande något jag inte klarar av.
annars somnar jag på en gång när julia håller om mig, men gör jag inte det är det kört. som igår. därför är jag som sagt sjukt trött, det blev inte många timmars sömn för varken mig eller julia. så, nu stänger jag faktiskt av och går och lägger mig.
jag har ju viktigt skolgöra att göra imorgon.

Kommentarer
Postat av: Mlee

2011-02-02 @ 07:22:21
Postat av: Mlee

Jag finns och kommer och kör dig till sjukhuset ! You are not alone ! Och du är så duktig i skolan så du kommer klara detta galant. Somnagrejjen är exakt samma för mig. Testa ljudbok :) stor kram !

2011-02-02 @ 07:24:33
Postat av: andrea.

haha, vad bra! då vet jag vem jag ska ringa :).

ja. grejen är den att jag inte vill lära mig att somna till ljudbok, för att då kommer jag somna hela tiden mitt i och kommer aldrig att kunna lyssna på handlingen eller någonting.



Hur går det med jobben?

Kram!

2011-02-02 @ 08:32:17
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/
Postat av: Sara

Varför vill du testa några dagar utan p-piller? :)

2011-02-02 @ 10:56:03
Postat av: andrea.

för att dom sa att jag skulle göra det typ var tredje månad för att se att allt var som det skulle.. plus att det inte fungerade för alla att ta p-piller utan uppehåll, och det började komma lite mens så då tänkte jag att det var läge att sluta några dagar :P. trevlig information. ;).

2011-02-02 @ 12:52:29
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/
Postat av: Sara

jahaaa nu förstår jag, har för mig att jag också fick någon sån där information när jag också började med p-piller men det var så länge sedan så har glömt bort det :)

2011-02-02 @ 17:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0