19/2.

Lördagen spenderades på naturens hus. ett fik och matställe i ett naturreservat här i örebro.
det fanns ett alternativ på vegetarisk mat och det tog vi. när vi fick in maten så blev vi lite skeptiska.
när jag smakade det "vegetariska köttet" så blev jag ännu mer skeptisk. Jag spottade ut det så fort jag stoppade in det. usch. min första reaktion var; det här är inte vegetariskt.
240kr betalade jag dessutom för oss...





men salladen och brödet var ju gott! ;).






Och julia är ju vackrare än vackrast.
<3.







och här är jag.






sen skulle vi försöka oss på en promenad i den kallaste kylan jag någonsin varit med om
vi hann vara ute i tio minuter innan vi båda gav upp.
vi gick ett litet varv runt cafét och sedan över en bro och tillbaka.





när julia skulle göra sitt speciella gymnastiksteg, som jag inte minns vad det heter
trampade hon framåt och sätter typ foten på en öppnat frusen binda(?)
vad gör den där på promenadstigen?
sjukt äckligt.



Men det var ju fint väder i alla fall. :).













































Sedan gick vi in och drack varm choklad och delade på en bulle.
vi kunde inte stå ut med kylan och bussen gick inte förrän om en halvtimme.
men, annars var det ju en fin upplevelse ;).

tror vi åker dit på sommaren nästa gång.
och
fikar.

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja det gör vi :)



Och det heter Brysselsteget :P <3.

2011-02-21 @ 11:57:04
URL: http://aspx.blogg.se/
Postat av: andrea

Du är mitt lilla brysselsteg <3.

2011-02-21 @ 15:46:58
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0