4/2 nr2.

det är sjukt vad jag tjatar.
jag förstår att ni har tröttnat på det för länge sen.

men jag kan inte låta bli:
för julia är verkligen det absolut bästa som finns. om ni bara visste så skulle ni alla försöka ta henne ifrån mig. alla skulle tjejer skulle bli homosexuella. och alla ni killar skulle försöka trots att det egentligen inte var någon idé med det.
jag älskar dig så mycket julia och jag kan inte säga det på fler sätt än så. jag försöker hela tiden att komma på att förklara min kärlek till dig på ett mycket större sätt, för det är så jag känner. orden jag älskar dig räcker inte till, det måste finnas något större, några finare, några bättre ord. för allt det är du värd.
det finns inget som jag värderar högre än dig.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0