8/2.

vid två åkte julia hem för den här gången.
det är alltid lika sorgligt att säga hejdå. julia säger alltid att jag ska sluta "plaska" ;).


sedan dess har jag läst kurslitteratur och sjungit.
jag fick mail idag från studensångarna som sa att det var inträdesprov ikväll halv tio. och det såg jag vid kanske tolv, ett. och jag som inte har sjunigt på helahela hösten på grund av all sjuka jag har haft. känner mig helt ärligt ny på ämnet sång, haha.
men jag väljer en sång jag gillar, så får vi väl se hur det går..
wish me luck.... lär ju behövas.




Kommentarer
Postat av: Sofia

Stort lycka till! Det klarar du, du som sjunger så fint! <3

2011-02-08 @ 20:48:03
Postat av: andrea.

tack! det gick bra faktiskt! <3.

2011-02-08 @ 21:56:48
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0