Andrea & Julia.



Nu är hon äntligen här, min vackra underbara flickvän!
och titta vilken finfinfinfinfinfinfinfinfin alla-hjärtans-dags-present jag fick.
åh, jag blev så glad! den är helt otroligt fin!




inuti har hon klippt och klistrat. skrivit så fina och rörande texten att jag blir alldeles varm.
hur kan jag ha förtjänat dig?
du blir ju bara bättre och bättre och jag älskar dig bara mer och mer, hur ska detta sluta?



Det är så fint att jag dör!







jag älskar dig så mycket så mycket så mycket. <3.
och att du stannar här i hela tio dagar nu känns som en dröm.
<3.

Kommentarer
Postat av: bananfluga

gilla gilla gilla!:)

2011-02-26 @ 11:18:12
URL: http://sarahsecho.blogspot.com/
Postat av: Sofia

Åh så gulligt, boken ser ju superfin ut! Ha det så roligt nu och njut av alla dagar som ni nu får spendera tillsammans! Kramar till er båda!

2011-02-26 @ 14:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0