20/1.

idag åkte jag till elgiganten för att köpa en kopiator och skrivare. behövs till skolarbeten och när jag måste kopiera böcker (som vi inte får kopiera i skolan). så då blev det den här lilla svarta.



och jag passade även på att köpa en ny greenheart-mobil.
min förra finaste vita greenheart har ju massa sprickor i skärmen och har börjat haka upp sig titt som tätt. jag kommer säkert gilla den nya, eftersom att det är en greenheart. men det är med STOR SORG, jag byter ut min vita mobil.. <3.



det är så skönt att börja komma tillbaka till en frisk andrea. :). nu har jag inte varit sjuk på några veckor, och jag hoppas VERKLIGEN att det blir ett par veckor till.
och efter jag köpte min twist stepper har jag tränat varje dag, det är jätteskönt!
och inte för att jag har några muskler, eller ens tränar armmusklerna på twist steppern, så fick den här bilden illustrera min flitiga träning, haha.
visst är det fint, med de obefintliga musklerna? :D.



Kommentarer
Postat av: Julia

Vadå obefintliga?! :O. Sådär har aldrig mina armar sett ut, inte ens under någon av mina vältränade perioder :P <3.

2011-01-20 @ 21:59:21
URL: http://aspx.blogg.se/
Postat av: Andrea.

ja, obefintlig, det där är ju bara lite fett som har råkat hamna på samma ställe och bildat en liten hög :P.

2011-01-20 @ 22:25:24
Postat av: Julia

haha nej! :P <3.

2011-01-21 @ 17:31:24
URL: http://aspx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0