26/1 nr2.

jag är sjuk. feber. halsont.
jag fick gå hem vid lunch och kurera mig med en dusch, värmefilt och lite lugn sömn.

sedan kände jag mig en aning piggare och jag satte igång med seminarieuppgiften. så nu har jag skrivit alla uppgifter angående den första boken (för den här uppgiften) som jag läst. vilket nästan var hela boken.
tre böcker ska bli 2-3 dataskriva sidor. en otroligt förkortad sammanfattning.
men, nu har jag bara två böcker kvar, vilket är mycket färre och kortare kapitel att läsa, så det känns himla bra. dessutom är seminariet inte förrän nästa onsdag, så nu är jag väl förberedd.
och jag måste säga att de här böckerna är mycket mer intressant än den första jag läste som handlade om vetenskapsteori, bara namnet påvisar ju hur tråkigt det var att ta sig igenom den :P.



nu ska jag faktiskt stänga av. sovasovasova. och hoppas mycket innerligt att jag inte blir sjukare.
nu lever jag för fredag. då är det dags att landa i julias famn och stanna där tills jag åker hem tisdag förmiddag.
det är så våra helger ser ut nu. vi kramas. vi pussas. och vi kramas.

Kommentarer
Postat av: Julia

<3<3<3. Jag älskar dig. <3. Det är nedrans att du aldrig ska få vara frisk, jag blir ledsen :( Så krya krya! <3.

2011-01-26 @ 23:09:19
URL: http://aspx.blogg.se/
Postat av: andrea.

den här gången verkar det dock vara en förkylning i samma grad som normala människor har. så jag är inte lika döende som jag varit sista sjukdomstiden annars. <3.

2011-01-27 @ 04:09:22
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0