..som påtända ekorrar.

idag i skolan köpte jag mig en dricka, eftersom att jag glömde ta med det till lunchen.
jag köpte en vitaminwater med smak av apelsin+apelsin.
och så här stod det på flaskan:



det finns två sorters morgonmänniskor. tillhör du dom 3% som studsar upp ur sängen som påtända ekorrar och dukar upp en hotellbuffé till frukost? grattis. du kan du sluta läsa här. men är du som fredrik ö på vårt kontor och misshandlar snooze-knappen, skyller sena ankomster på signalfel i tunnelbanan och äter bussfrukost så har du kommit rätt. även snooze-vänner som du och fredrik behöver näring. varje klunk av den här drycken skickar kalcium och c-vitaminer rakt in i kroppen. ett bra komplement till vilken bussfrukost som helst. för en sån där ekorretyp kommer du aldrig bli. tackålov.


då skulle jag definiera mig själv som att jag vore som påtända ekorrar. fast, det är klart, jag äter ju inte direkt en frukost likt en hotellbuffé. :P. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0