23/6.

EN VECKA KVAR!
sedan flyttar vi, vida kommer tillbaka hem till mig och vår lilla mili hämtas.
jag längtar obeskrivligt mycket. efter allt det. men mest efter vida. min älskade lilla katt. jag har varit ifrån henne ungefär en månad, men det känns som flera år. jag saknar henne så att det gör ont. jag saknar hennes busiga lekar när hon dyker in under mattorna. jag saknar hennes dreglande, kvällskelande och morgonklapp. jag saknar att klia hennes små öron. jag saknar att mötas av henne i dörren när jag kommer hem. jag saknar att leta efter henne när hon gömmer sig under överkastet. jag saknar hur hon mjauar och förväntar sig att jag ska förstå henne. jag saknar att hon pratar med mig som om jag vore en katt. jag saknar hennes mysiga kattkramar. jag saknar att höra henne spinna. jag vill inte vänta en dag till. jag längtar så obeskrivligt mycket.

PLASTEN SKA TAS BORT!
i en vecka har vi levt utan någon som helst syn ut genom fönstret. det är plast över dom eftersom att dom renoverar. meningen är att den ska tas bort idag.. jag hoppas att det fortfarande är vad som ska ske. mest för att michelle ska kunna se ut. inte känna sig instängd mer än nödvändigt, stackarn.
det är också bra att få bort plasten så att man ser vilket väder det är. förra helgen t ex så skulle pappa och jag åka och köpa lampor och matta och lite saker, vi tog på oss shorts och linne men så möts vi av spöregn och blåst när vi går utanför porten ;). haha. alla gick klädda i jackor och långbyxor och allt, och där kom vi helt sommarklädda.. nej, men det vore skönt att se ut. faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0