30/6.

Idag är dagen. dagen som jag väntat på i en evighet. FLYTTDAGEN!
klockan tio ska vi till mäklaren och skriva papper och allt sånt, sedan får jag se lägenheten. äntligen! jag har ju faktiskt inte sett den än, och det känns ju en smula konstigt. men så är det.

KISSEKATTER.
IDAG KOMMER VIDA HEM!!!!! det är större än lägenheten, det går inte att beskriva vad glad jag är att jag ska få krama på henne dygnet runt nu. min söta finkatt. sen kommer ju dessutom mili hem till oss idag. det blir spännande med en till flicka i lägenheten. :).

SOL.
det har varit så skönt med solen som har varit framme hela dagarna. jag skulle kunna påstå att jag är världens mest solälskande människa. det är helt underbart. den värmen som solen ger, går inte att få någon annanstans. dessutom blir man ju brun och det är ju inget att klaga över, eller hur?

nej. frukost, kanske? måste bara väcka världens vackraste flicka först. <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0