17/3.

det var ju passande att dagens bild blev saknaden av sofia, eftersom hon kom idag för att hälsa på!
jag har gjort alla de där bildinläggen tidigare och det var inte uträknat att det skulle komma idag, men det blev ju kul, haha.

men nu är sofia här i alla fall. jag mötte upp henne strax innan åtta vid stationen. sen åkte vi och handlade, efter det åkte vi raka vägen hem och lagade lite soppa. sen var vi så trötta att nu ligger vi redan i sängen.
men det är skönt. med ganska tidiga kvällar också.
vida ligger bredvid mig på ena sidan och sofia ligger på andra, fast på en madrass på golvet.
så ikväll kan jag nog sova utan alla mardrömmar och hemskheter.

hejsvej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0