21/3.











































nu är jag hemma igen efter två nätter hemma hos min älskade.
det är så otroligt tomt att åka ifrån henne och allting där hemma för att sätta sig i lilla örebro och plugga.
jag har på allvar börjat tänka på att flytta tillbaka till stockholm till hösten. jag har gett örebro en chans. jag trivs bra i skolan, men staden blir inte min vän. jag tycker helt enkelt inte om det. det känns som ett misslyckande att erkänna att jag inte trivs. men för mig är det otroligt viktigt eftersom att jag har så mycket annat med mig själv som ska gå ihop för att de enklaste sakerna ska fungera. jag skäms lite, fast jag vet att jag inte borde.
det här med pengarna ökar ångesten ytterliggare. inget bidrag, inget lån och inget jobb. jag kommer inte ha en krona kvar.
just nu hatar jag det här. jag vill kramas med julia och gömma mig i hennes famn. glömma verkligheten och flytta fram till dagen då vi flyttar ihop. <3.


Kommentarer
Postat av: Helen

Inget att skämmas för! Sådär har jag också kännt, då har jag packat ihop och flyttat hem, och allt har kännts så bra efteråt! Hoppas det löser sig för dig. Finns ju socionom på distans, Leonie som gick i vår paralellklass i 9:an läser på distans i gävle. Hon åker alltså till gävle någon gång ibland och annars blir det några besök i norrtälje. Kanske skulle vara något?

2011-03-21 @ 17:19:27
URL: http://lifeofmini.blogg.se/
Postat av: Julia

<3.

2011-03-21 @ 17:49:30
URL: http://aspx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0