7/3 nr2.

jag har precis tittat på en unge i minuten och jag längtar såååå tills det är dags för oss att skaffa barn. det är ju faktiskt bara några år kvar.
jag har ju längtat i snart tio år efter att få ett eget barn.

jag har tittat på så många förlossningsprogram genom åren att jag vet typ allt om förlossningar känns det som, vilka alternativ som finns och hur det går till osv osv. (även fast det säkert är otroligt mycket som jag inte vet!)
själv vet jag att jag vill planera ett kejsarsnitt. egentligen skulle jag ju helst vilja köra det helt naturellt utan bedövning och klämma ut ungen rakt ut liksom, men jag vet att jag inte fungerar så. alla nålar, alla bedövningar, all smärta. eftersom att min känsla för små detaljer, speciellt i smärta, gör att jag vill göra ett kejsarsnitt.
jag skulle freaka när det väl blir dags och det skulle påverka barnet i så hög grad att det skulle sluta i akut kejsarsnitt i alla fall, så då känns det bättre för alla att göra det planerat. ;).

ja.
så är det.
och jag längtar bara mer och mer och mer och mer. <3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0