7/3.

bröllopsmässan jag och julia var på i helgen var en besvikelse.
vi trodde att vi skulle kunna få lite inspiration om typ kläder och sånt, men det var inte så mycket alls. mest broschyrer och rabatter och utställare som pratade om vad dom gjorde. visst fanns det väl lite att titta på, men ingenting som hjälpte oss. det var tråkigt.





idag har jag sökt jobb. det var ingen av ställena som jag lämnade in cv på som lät överdriver positiva, men dom sa inte heller att det inte fanns arbete. så jag får väl se. skulle vara skönt att jobba i någon butik, så att jag får paus från omvårdnadsarbetet när jag pluggar det också, så att man kan tänka på lite annat.
och jag vill helst slippa söka jobb inom äldrevården.... där får man ju jobb, men bleh vad jag är trött på det. jag vill inte tillbaka till det.

jag hann även med en fika med sarah, det var trevligt, hon följde också med mig runt och lämnade in alla cv.

efter den lilla dagen i staden åkte jag hem och hämtade träningskläder och åkte och tränade. det blev zumba, vilket var passet som fanns när jag kom dit och köpte träningskortet. det var ganska kul med tanke på att jag inte ens tycker om att dansa, men det blev inte så mycket träning eftersom att jag inte kunde passet och inte kunde ta ut alla rörelser ordentligt.
så efter det gick jag in i gymmet och sprang en stund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0