10/5.

vi såg water for elephants på bio, sandra och jag. den var fin och sorglig och bra.
den rekommenderar jag för er som vill se en ny film. :).

det är så sommarvarmt och skönt här att det känns som om jag bor utomlands. jag tycker solens värme är helt magisk och den värmer mig på ett sätt som inget annat gör. min kropp behöver verkligen solen. så det är himla skönt att dig visar sig mycket nu, så här sista tiden på terminen i skolan..

det är bara tisdag, men det känns som onsdag eller torsdag. jag hatar när tidsuppfattningen försvinner på det där viset.

Kommentarer
Postat av: Sandra

du glömde berätta om tanten som blev rädd på bion! :) hahaha

2011-05-12 @ 19:48:58
Postat av: andrea

haha, ja! det gjorde jag. :P. men, det går knappt att återberätta man skulle ha varit där ;).

2011-05-13 @ 07:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0