12/5 nr 2.

idag innan vi hade handledning i skolan satt jag och läste lite i ett kompendium när det plötsligt började blixtra framför ögonen och jag kunde inte se vissa ord på pappret. eller inte plötsliga blixtrar med som kom fram som trådar och flimmrade i en del av ögat. sedan blev huvudvärken värre och värre och jag började förstå att det var migrän. men det var sjukt obehagligt med det där flimret. det är kanske dags att på riktigt kolla upp det där med migränen...


nu har jag börjat förstå att jag verkligen ha köpt en lägenhet. det känns så konstigt att ha köpt den utan att själv ha varit där och känt in och tittat, tänkt hur jag skulle kunna möblera osv. men. det blir bra. det här. ja.

Kommentarer
Postat av: bananfluga

det är migrän. det är en av de mest vanliga symptomen vad jag har hört. jag kan få så ibland och jag har migrän.



så dont worry :)

2011-05-14 @ 14:46:24
URL: http://sarahsecho.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0