20/5.

Om en vecka har jag flyttat hem. hit till stockholm igen.
det ska bli så underbart skönt på många sätt.

ett jobberbjudande har dykt upp och jag vet inte längre hur jag ska göra med allt.
jag vet att jag kommer må dåligt om jag jobbar sådär hela sommaren, men om det inte löser sig från psykiatrins håll och jag har tackat nej till jobben har jag ingen inkomst alls. what so ever.
och det är ju inte så nice. ohållbart faktiskt..
det snurrar i huvudet på alla beslut jag måste fatta. det snurrar i huvudet för att jag inte sett lägenheten jag köpt mer än på bild och jag vet inte än om jag får lägenheten den 15/6 eller 1/7.

bleh.
måndag morgon åker jag till örebro, opponerar projektarbeten, packar ihop lägenheten och kommer tillbaka på torsdag. sen får vi se, helt enkelt. men det är inte enkelt, inte för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0